به گزارش ایرنا ، سردار عبدالرضا آقاخانی روز پنجشنبه در بازدید از قرارگاه نوروزی امام علی(ع) نیروی انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: پلیس درمبارزه بی امان با سارقان و سلب تحرک از فعالیت مجرمانه باید با قاطعیت برخورد کند و در این مسیر از همکاری و همراهی مردم نیز بهره ببرد.
وی تصریح کرد: همراهی و همدلی مردم، کاربردی ساختن آموزش های همگانی و توجه به هشدارهای انتظامی در پیشگیری از جرایم جایگاه ویژه و انکارناپذیری دارد و پلیس باید در نهادینه کردن این امور تلاش کند.
جانشین بازرسی کل ناجا با تاکید بر شعار نوروزی پلیس مبنی بر 'آرامش بهاری بانظم و امنیت' ، نظارت بر عملکرد پلیس را ابزاری مهم در ارتقای کیفی حوزه خدمت رسانی پلیس برشمرد .
وی افزود: صلابت، اقتدار و هوشمندی رمز موفقیت پلیس درپیشگیری از جرایم است و نیروی انتظامی باید با تمام قوا و استفاده از امکانات لجستیکی در خدمت امنیت و آسایش مردم است.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران نیز در جریان این بازدید گفت : نظم و انضباط پیش زمینه اصلی تامین امنیت و پایه و اساس ماموریت های پلیسی است و نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز تلاش دارد تا با تمام توان در خدمت مردم بوده و خود را خدمتگزار بی منت مردم در تأمین امنیت بداند.
سردار عبدالرضا ناظری افزود : تلاش و مجاهدت در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از افتخارات پلیس است و در این راستا با تعامل با دستگاه های مختلف و آحاد جامعه به دنبال رضایت حداکثری هستیم.
وی در خصوص طرح نوروز 97 پلیس گفت : ماموریت اصلی قرارگاه امام علی (ع) از 24 اسفند 96 آغاز شده است و تا 15 فروردین سالجاری ادامه دارد و بیش از 300 واحد گشت انتظامی و ده ها پاس پیاده به همراه نیروهای کمکی با حضور عوامل سپاه و بسیج تامین امنیت استان را بر عهده دارند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.