به گزارش ایرنا، پیرحسین کولیوند روز چهارشنبه در مانور بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز97 که در ضلع جنوبی حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: امسال با حمایت دولت شاهد افزایش چشمگیر پایگاه های جاده ای، ناوگان هوایی امداد، تجهیز و تکمیل ناوگان زمینی امداد برای ارایه خدمات بهتر به مردم هستیم.
وی تصریح کرد: ظرفیت خدمات رسانی اورژانس کشور با همکاری و مساعدت سایر دستگاه نسبت به سال های گذشته در موقعیت مناسبی قرار دارد و این نشان ازهم افزایی تمامی دستگاه های مرتبط با حوزه سلامت و امنیت مردم را دارد.
وی ادامه داد: اورژانس های تمامی بیمارستان های کشور در ایام نوروز با تمام ظرفیت به مردم خدمات رسانی خواهند کرد و تمامی پزشکان، دندانپزشکان و بخش های جراحی اورژانس های کشور به طور کامل فعال و در حال آماده باش هستند.
سرپرست اورژانس کشور در خصوص تجهیزات جدید اورژانس کشور در نوروز ٩٧ اظهار داشت: کلیه آمبولانس های کشور به سیستم دستگاه نوار قلب، الکترو شوک، سونوگرافی و به گروه خونی o منفی برای جلوگیری تلفات حوادث احتمالی تجهیز شده اند.
وی با بیان اینکه سامانه شبانه روزی ١١٥ در همه جای کشور در خدمت مسافران نوروزی خواهد بود، یادآور شد: مسافرانی که دچار بیماری های مزمن مانند ناراحتی های قلبی، دیابت، سرع و زنان باردار باید با مشورت پزشک خود سفر کنند و داروهای خود را به همراه داشته باشند.
وی به نظارت وزارت بهداشت بر رستوران های بین راهی و مراکز تهیه و توزیع غذا در کشور نیز اشاره کرد و عنوان داشت: سختگیری های زیادی در حوزه نظارت بر رستوران ها و سایر امور بهداشتی مسافران نوروزی پیش بینی شده است.
رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز ٩٧ امروز(چهارشنبه) با حضور آخوندی وزیر راه و شهر سازی، مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار مهری رییس پلیس راهور ناجا، کولیوند رییس سازمان اورژانس، سلیمی رییس امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران و سردار مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ درضلع جنوبی حرم مطهرامام خمینی(ره) برگزار شد.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.