به گزارش روزیکشنبه ایرنا ازسایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)نقی میرزاکریمی گفت: در پی کسب خبر و انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر اینکه پوست حیوانات اهلی و وحشی در فروشگاهی در تهران بفروش می رسد، ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان تهران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: پس از بررسی موضوع توسط ماموران مشخص شد پوستهای موجود در فروشگاه مربوط به حیوانات اهلی به مانند گاو، میش و بز بوده است.
وی با اشاره به اینکه در عکس منتشر شده تصویر پوست گربه نیز مشاهده شد، اظهار داشت: پس از بررسی موضوع مشخص شد که پوست مربوط به گربه اهلی بوده و هیچ گونه پوست حیوانات وحشی در محل کشف نشد.
میرزاکریمی ادامه داد: پوست مشکوک گربه مشاهده شده در تصویر در هنگام حضور ماموران در محل کشف نگردید و بر اساس گفته های صاحب فروشگاه، پوست مربوط به گربه ای اهلی بوده و به شخص ناشناسی قبل از حضور ماموران به فروش رسیده است.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران تصریح کرد: کلیه امور جانوران وحشی از وظایف یگان حفاظت محیط زیست می باشد و در قبال خرید و فروش پوست حیوانات اهلی یگان حفاظت محیط زیست وظیفه ای ندارد، ولی اقدام به فروش پوست حیواناتی مانند گربه از لحاظ اخلاقی نادرست و ناشایست است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.