رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در حاشیه افتتاح این نمایشگاه که با حضور جمعی از مسئولان در محوطه اداره جهاد کشاورزی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه در 12 غرفه برپا شده و بانوان کارآفرین دست سازهای خود را در این غرفه به نمایش گذاشتند.
هادی طهرانی پور با بیان اینکه این نمایشگاه را به صورت دائمی در بخش کشاورزی برپا شده است، گفت: این مجموعه با هدف عرضه محصولات و تولیدات زنان روستایی و کارآفرین برپاشده و شاهد استقبال خوب کارآفرینان هستیم.
وی با اشاره به فعالیت صندوق زنان روستایی در شهرستان، خاطرنشان کرد: تقریبا از تمام روستاهای شهرستان در بخش مرکزی و بخش رودهن در این نمایشگاه حضور دارند و انواع محصولات از قبیل ترشیجات، دست بافت ها، گلیم و نان و ... در این غرفه ها عرضه می شود.
طهرانی پور با اشاره به اینکه فروش محصولات کارآفرینان و سرپرستان خانوار با تخفیف عرضه می شود، اضافه کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه هم در استان و هم در کشور بی سابقه است، امیدواریم با همراهی و همدلی مسئولان شهرستان، شاهد رشد و شکوفایی این نمایشگاه در طول سال باشیم.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه توانمندی های بانوان دماوند از ساعت 9 تا 17 در محوطه جهاد کشاورزی شهرستان دایر می باشد.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7246/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.