به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نوسازی عباس آباد، این نشست با حضور 500 نفر از بانوان دانشجوی دانشگاه های تهران در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد و سالن اصلی باغ کتاب روز چهارشنبه 16 اسفندماه ساعت 16 تا 18 برگزار می شود.
مژده لواسانی و فضه سادات حسینی، اجرای این برنامه را برعهده خواهند داشت.
رونمایی از آثار هنری استاد رسول اولیازاده با موضوع زن و حجاب و سخنرانی در این خصوص، شعرخوانی شاعران جوان و هنرنمایی امیر کربلایی زاده و علی زند وکیلی از دیگر بخش های این نشست است.
علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به باغ کتاب تهران به نشانی میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی شرق، خروجی کتابخانه ملی مراجعه کنند.

*نقد و بررسی رمان «به سپیدی یک رویا» در فرهنگسرای اندیشه
این رمان به قلم فاطمه سلیمانی روز چهارشنبه 16 اسفندماه ساعت 16 با حضور سارا عرفانی نویسنده و منتقد در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.
رمان «به سپیدی یک رویا» مروری بر زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) خواهر بزرگوار علی بن موسی الرضا(ع) است که از سوی انتشارات کتاب نیستان روانه بازار کتاب شده و نویسنده به خوبی توانسته از پس ژانری که در آن قلم زدن کار آسانی نیست بر بیاید.
این اثر به تازگی نامزد دریافت هفتمین دوره جایزه ادبی پروین اعتصامی شده و روایت نابی از زندگی این بانوی بزرگوار است که فرازی از زندگی ایشان پس از هجرت حضرت رضا(ع) از مدینه به مرو را روایت می‌کند که در پی آن ایشان قدم در راه سفر از مدینه به سمت مرو می‌گذارند.
فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه) واقع شده است.

*برگزاری 227 امین نشست ادبی کانون قلم فرهنگسرای فناوری اطلاعات
227 امین نشست از سلسله نشست های ادبی فرهنگسرای فناوری اطلاعات با حضور شاعران مطرح و اعضای کانون قلم، چهارشنبه 16اسفندماه ساعت 16 برگزار می شود.
در این نشست شاعرانی همچون هرمز علی پور، ناصر فیض، غلامرضا طریقی، رضا ابوترابی، صابر قدیمی و اعضای کانون ادبی قلم به شعرخوانی و نقد و بررسی اشعار می پردازند.
کانون ادبی قلم فعالیت خود را از سال 1390 زیر نظر احمد علی خانی (شاعر و منتقد) آغاز کرده و با حضور شاعران و منتقدان ادبی به آموزش مبانی شعر(کلاسیک و سپید)، نقد و بررسی آثار برتر شعر ایران و اشعار ارائه شده در کانون می پردازد.
برگزاری شب شعر با مناسبت های ملی، مذهبی و بزرگداشت های ادبی از دیگر برنامه های این کانون است.
مجموعه اشعار برگزیده اعضای کانون قلم به زودی به همت فرهنگسرای فناوری اطلاعات منتشر می شود.
فرهنگسرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری اسلامی واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.