مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: در مناسبت های ملی ومذهبی نصب بنر از سوی مساجد، هیئت های حسینی و نهادهای دولتی بلامانع است و هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سعید حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تبریز به عنوان نخستین پایتخت تشیع جهان اسلام همیشه میزبان آبرومندی در مناسبت های ملی و مذهبی بوده و خواهد بود.
وی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر ممنوعیت نصب بنر با داربست، افزود: در این راستا بر رعایت اصول فنی و ایمنی در فضاسازی مناسبت‌های مذهبی و ملی تاکید و به استفاده از اسپیس به عنوان سازه جایگزین توصیه می‌شود.
حاجی زاده افزود: همچنانکه پیشتر اعلام شده بود تمامی سازه های تبلیغاتی شهرداری در اختیار فضاسازی ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر قرار گرفته است و تاکنون با همکاری سازمان بسیج شهرداری، سازمان زیبا منظر، سازمان فرهنگی و هنری و اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تبریز بیش از ۱۵۰ بنر تبلیغاتی به مناسبت ایام فاطمیه و دهه فجر در بیلبوردهای موجود در سطح شهر، سازه های ثابت و لایت باکس‌ها و سرتاج کیوسک‌های مطبوعاتی نصب شده و این فضا سازی همچنان ادامه دارد.
وی در خاتمه گفت: تا به امروز بیش از 1000 طرح پرچم در تابلوهای تیرهای چراغ برق موجود در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر نصب شده است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.