به گزارش ایرنا، علی درویش پور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره با همکاری سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با حضور همه استان های کشور برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی شهروندان با ظرفیت های گردشگری روستاهای کشور، اشتغال زایی در روستاها و معرفی روستاهای مختلف برای سفر به این مکان ها ذکر کرد.
درویش پور عنوان کرد: برگزاری جنشواره شهر مشاغل کودکان از جمله دیگر برنامه هایی است که در روزهای پایانی سال برگزار می شود.

* نصب تندیس آیت الله هاشمی در موزه مشاهیر برج
مدیرعامل برج میلاد تهران همچنین از نصب تندیس آیت الله هاشمی رفسنجانی در موزه مشاهیر برج خبر داد.
وی در ادامه اظهار کرد: با آغاز سال نو جشنوار نوروزگار 97 کار خود را آغاز می کند و تلاش می شود جلوه نمایی بهار در بخش های مختلف برج ایجاد شود.
درویش پور افزود: این جشنواره مرکز هنرنمایی هنرمندان از نقاط مختلف خواهد بود.
وی یادآور شد: طی یکسال گذشته بخش های مختلفی از برج میلاد از جمله سالن اصلی، سالن سعدی، رودکی و سالن های مختلف بهسازی و تجهیزات آن به روز شد.
مدیرعامل برج میلاد تهران گفت: در حال حاضر قیمت بلیت برای بازدید از برج میلاد قیمت مصوب شورای شهر در سال 93 بوده و هیچ گونه افزایشی نداشته است.
وی از تدوین لایحه ای به منظور رفع نواقص لایحه قبلی برای ارائه به شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.