به گزارش ایرنا، برگزاری نمایشگاه بهاره در مرکز شهرری برای بازاریان و اصنافی که در طول 11 ماه گذشته به دلیل مشکلات مالی و رکود اقتصادی ، فروش چندانی نداشته اند خوشایند نیست و این امر موجب اعتراض‌ برخی کسبه و بازاریان شهرری شده است.
یکی از کسبه معترض به برپایی نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،اظهار داشت: نمایشگاه بهاره هر ساله در آستانه سال جدید با جنس های درجه 2 و سه در مرکز شهرری روبروی فرمانداری این شهرستان برگزار می شود و از آنجایی که این مکان نزدیک به بازار شهرری است شهروندان برای تهیه مایحتاج خود به این نمایشگاه مراجعه می کنند.
وی با بیان اینکه در طول 11 ماه گذشته به دلیل رکود شدید بازار خیلی از کسبه از دادن اجازه مغازه خود نیز عاجر بوده اند افزود: کمترین کرایه سالانه مغازه در شهرری سالانه 12 میلیون تومان است و این در حالی است که کسبه در طول 11 ماه چشم امیدشان به ایام پایانی سال می باشد ولی با برگزاری نمایشگاه بهاره تمام برنامه های بازاریان به هم می ریزد.
وی تصریح کرد: کسبه شهرری با برگزاری نمایشگاه مخالف نیستند ولی باید این نمایشگاه در محلی به دور محیط شهری باشد تا کسانی که می خواهند اجناس درجه پایین خریداری نمایند به این نمایشگاه مراجعه کنند.
امیر یکی دیگر از کسبه شهرستان ری نیز با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه بهاره نه به سود دست فروشانی است که غرفه های اجاره کرده اند و نه به سود اصناف شهرری گفت: برگزاری این نمایشگاه فقط به سود دست اندارکاران و فردی است که با لابی های مختلف این محل را از دستگاه های دولتی اجاره کرده و به دست فروشان اجاره داده است.
وی ادامه داد: نمایشگاه بهاره فرصتی برای سودهای میلیاردی متولیان برگزاری این نمایشگاه است و همچنین محل مناسبی برای عرضه اجناس بنجل غرفه داران به مردم است.
رضا یکی دیگر از اصناف شهرری گفت: این انصاف نیست که در طول 12 ماه اصناف شهرری اجاره مغازه، مالیات و سایر مخارج را پرداخت کنند ولی شب عید کسانی دیگر سود بازار به جیب بزنند.
تعدادی ازنمایندگان اصناف برای ملاقات با فرماندار به داخل فرمانداری ویژه شهرستان ری رفتند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام / 3218 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.