به گزارش ایرنا ، سیدحسین نقوی حسینی افزود: امروز فرهنگ و منش بسیج در دنیا در حال گسترش است و توانسته تحول شگرفی به پشتوانه مردمی در منطقه به وجود آورد ، تحولی که می تواند در حوزه اقتصاد نیز کارکرد خود را ثابت کند.
وی اظهارداشت : بسیج کارگری، علاوه بر ترویج فرهنگ بسیج درجامعه، وظیفه دارد تا به واسطه تلاش کارگران به توسعه فعالیت های تولیدی واقتصادی کمک کرده و موانع را برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار برطرف کند.
وی تصریح کرد: امروز تولید کشور با موانع بسیاری مواجه است، واردات بی رویه و قاچاق کالا از مسیرهای رسمی و غیر رسمی رکود را بر جامعه حاکم ساخته و همه وظیفه دارند تا در رفع این مشکلات سهم خود را ایفا کنند.
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز کشور نفت را صادر می کند و کشورهای خریدار، به دلیل تحریم ها به جای پول، کالاهای خاصی را به ما می دهند و این امر باعث ایجاد رکود در بازار می شود.
وی تاکید کرد: امروز علاوه بر قاچاق کالا، سیستم بانکی و نظام مالیاتی قفل بزرگی بر مراکز تولیدی زده و مشکلات تولید کنندگان را افزایش داده است.
نقوی بیان کرد: امیدوار بودیم تا تیم اقتصادی دولت یازدهم و دوازهم سیستم بانکی را اصلاح کنند ولی اراده ای در این تیم نیز ندیده ایم و تغییری صورت نگرفته است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج کارگری می‌تواند در زمینه برطرف کردن مشکلات اقتصادی گام موثری بردارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.