علیرضا ناصری پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مدیریت شهری باقرشهر باید از فرصتی که دولت در جهت نوسازی بافت های فرسوده ایجاد کرده است نهایت استفاده را در بهسازی و نوسازی بافت فرسوده این شهر جنوبی تهران انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه 81 هکتار از بافت مسکونی باقرشهر در کمیسیون ماده پنج استان تهران به عنوان بافت فرسوده به تصویب رسیده است، تصریح کرد: مسئولان و مدیران شهری باقرشهر باید با طرحی دقیق نقشه بافت فرسوده این شهر را اصلاح کنند.
وی در ادامه به قانون جدید مجلس در طرح ارزش افزوده اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه باقرشهر به علت همجواری با صنایع بزرگ صنعتی مشکلات عدیده ای را متحمل می شود اما کمترین سهم از عوارض این صنایع دارد که این موضوع باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه نباید عوارض ارزش افزوده صنایع این شهر در جایی به غیر از باقرشهرهزینه شود، گفت: این حق مردم باقرشهر است و بیشتر آسیب هایی که صنایع به خاطر آن عوارض پرداخت می کنند به طور مستقیم مشکلات زیست محیطی را برای مردم این شهر بوجود می آورد.
ناصری پور در ادامه به اقدامات شهرداری باقرشهر برای ورود به سال جدید در قالب طرح 'استقبال از بهار' اشاره کرد، گفت: زیباسازی بصری شهر و رفع معایب خیابان ها و معابر باید با جدیت تمام دنبال شود تا شهروندان باقرشهری در سال نو با چهره ای جدید از این شهر روبرو شوند.
باقرشهر با مساحت 500 هکتار یکی از شهرهای کلان شهر تهران است که در محور ارتباطی تهران ـ قم و در حوزه سرزمینی شهرستان ری واقع شده است.
6003/3218
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.