به گزارش روزشنبه ایرنا از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اعلام این مطلب گفت: به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(شاهچراغ)(ع) و همزمان با دهه کرامت،(24 تیرتا 3 مرداد 97) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سومین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی را برگزار می کند.
وی اهداف این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی وهنری مرتبط با سیره اهل بیت(ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع)، تجلیل از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی و همچنین تولید و نشرآواها و نواهای مذهبی در حوزه فرهنگ رضوی عنوان کرد.
مریدی درباره بخش های مختلف جشنواره گفت: این جشنواره در دوره سوم برگزاری با کمی تغییر در 2بخش رقابتی و غیررقابتی برگزار خواهد شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، خاطر نشان کرد: ساخت ملودی، آهنگسازی و تنظیم با موضوع رضوی موضوع بخش رقابتی این جشنواره و موسیقی اقوام و نواحی مختلف ایران، مرور آثار تولید شده، کُرال و آکاپلا، موسیقی ردیف-دستگاهی، موسیقی پاپ و موسیقی ملل موضوع های بخش غیر رقابتی این جشنواره است.
وی با اشاره به شرایط و مقررات شرکت در جشنواره عنوان کرد: شرکت کنندگان فقط می توانند در یکی از بخش های جشنواره شرکت کنند، نوآوری در محتوای آثار ارسالی، آثار شرکت کنندگان باید در جشنواره های مشابه منطقه ای و ملی شرکت ارائه نشده باشد، حداقل تعداد اعضای گروه ها در بخش های گروهی باید سه نفر و حداکثر ده نفر باشد.
وی، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره را اول تیرماه 97 و زمان برگزاری جشنواره را همزمان با دهه کرامت اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان می بایست پس از ثبت نام در پرتال جشنواره به آدرسTehran.shamstoos.irو دریافت کد رهگیری مدارک مورد نیاز را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
تهرام/7244/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.