مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور مقاوم سازه پویا گفت: اولین نمایشگاه صنعت ساخت در حاشیه اولین کنفرانس صنعت ساخت به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و به کمک بخش خصوصی در بالاترین سطح مدیریتی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرلک با بیان این مطلب افزود: اهداف این نمایشگاه همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی و سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور است و عموم دستگاه‌های ذیربط در نمایشگاه حضور به هم‌ می‌رسانند.

سرلک تصریح کرد: مصالح ، روش‌های تولید صنعتی ساختمان و فناوری‌های نوین ساختمان‌ها، مدیریت ساخت، مدیریت کیفیت و بهره برداری، ‎پروژه های زیرساخت و زیر سازه، نظامات اداری، حقوقی و قرار دادی تامین سرمایه خارجی و داخلی و شناسایی چالش های آن شهر های هوشمند، حفاظت از محیط زیست و معماری و شهرسازی پایدار، صدور خدمات مهندسی و فراوردهای ساختمانی از مهمترین محورهای این نمایشگاه در قالب ٣٠ شرکت مطرح خدمات صنعتی و مهندسی خواهد بود.

گفتنی است این نمایشگاه همزمان با اولین کنفرانس صنعت ساخت ٢ الی ٤ اسفند ماه سال جاری به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و به کمک بخش خصوصی در بالاترین سطح مدیریتی کشور در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.