به گزارش ایرنا، کلیات هزینه های بودجه پیشنهادی سال 97 شهرداری تهران در 6 ماموریت یا سرفصل در جلسه امروز - سه شنبه - شورای اسلامی شهر مطرح و با 19 رای موافق به تصویب رسید.
حوزه های اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، ایمنی و مدیریت بحران، شهرسازی و معماری و توسعه مدیریت و هوشمندسازی شهری 6 سرفصل هزینه های بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری تهران است.

* افزایش 180 میلیارد تومانی اعتبار حوزه حمل و نقل و ترافیک
در جریان بررسی کلیات هزینه های بودجه پیشنهادی سال 97 شهرداری تهران،
پیشنهاد محمدعلیخانی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر کاهش 180 میلیارد تومان از سرفصل توسعه مدیریت و هوشمندسازی شهری و انتقال آن به سرفصل حمل و نقل و ترافیک به تصویب اعضا رسید.

* مخالفت اعضا با افزایش 33 میلیارد تومانی بودجه حمل و نقل عمومی تهران در سال 97
مرتضی الویری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز پیشنهاد کمیسیون مبنی بر افزایش 33 میلیارد تومانی بودجه حمل و نقل عمومی شهر تهران در بودجه سال آینده شهرداری را مطرح کرد که این پیشنهاد با رای مخالفت اعضا، رد شد.
وی در دفاع از این پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری تهران برای سال آینده 17 هزار و 500 میلیارد تومان بود و نهایتا کلیات آن با 70 میلیارد تومان کاهش در جلسه گذشته شورا به تصویب رسید.
کلیات درآمدهای شهرداری تهران در بودجه سال 97 در جلسه گذشته شورا تصویب شده بود که در جلسه امروز، کلیات هزینه های شهرداری در بودجه سال آینده بررسی و به تصویب اعضا رسید.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7244/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.