به گزارش ایرنا، روز 22 بهمن ماه که برای همگان خاطره است و خودنمایی این روز در دهه فجر، همه ساله تولدی دوباره به انقلاب اسلامی ایران می دهد و همانند نمادی در تاریخ ایران، نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمار می آید.
در حالی که مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سی و نهمین سال خود از اهمیت و ارزش متفاوتی نسبت به چند سال گذشته برخوردار است. یکبار دیگر مردم انقلابی و ولایی مردم ری برای حمایت از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب به پا خاسته و شعارهای حمایتی این مردم از مقابل کانون سمیه در خیابان فدائیان اسلام تا میدان ری طنین انداز شد.

** تصاویر شهدای مدافع حرم زینت ‌بخش خیابان‌های ری
در آستانه دهه فجر امسال، نصب پایه پرچم، پرچم، پایه پورتال، تابلو شمارش و عکس شهدای حرم بر روی عمودهای محورها و خیابان های شهرری به همت بسیج شهرداری منطقه 20 تهران انجام شد و فضای محیطی این شهر در این روزها منقوش به پرچم های انقلابی و اسلامی است.
در ابتدای ورودی این شهر نیز پرچم های منقوش به شهدای مدافع حرم در بین جمعیت توزیع می شد و عکس های این شهدا زینت بخش این مراسم شده بود و استقبال جوانان از عکس های شهدا بسیار هیجان انگیز بود.
عده‌ای از جوانان این شهر نیز با نقاشی کردن تصویر شهدای مدافع حرم در راهپیمایی امروز یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

** جوانان شورآفرینی کردند
حضور جوانان در راهپیمایی امروز نسبت به سال های گذشته نیز افزایش چشمگیری داشت و این جوانان بودند که بار اصلی شعارهای انقلابی را در شهرری به دوش کشیدند و با حضور در صف های طویل راهپیمایی، علاوه بر طی مسیر به سمت حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، اقدام به کمک های صوتی و باز کردن مسیر به دیگر افراد را داشتند.
شعارهای انقلابی امسال با حضور گسترده جوانان پرشورتر از گذشته برگزار و ساماندهی شد، و این جوانان بودند که در هر نوع از خدمتی دریغ نکردند و از توزیع پرچم گرفته تا حمل ادوات صوتی و باز گشایی مسیرهای محل عبور کوتاهی نکردند.
جوانان با حضور پرشور خود در این مراسم نشان دادند که همچنان به آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی پایبند هستند.

** حضور زنان در راهپیمایی 22 بهمن به پاس کرامت بخشی
زنان در طول مبارزات انقلاب اسلامی همراه با مردان در تمام صحنه ها حضور داشتند و پس از انقلاب نیز این حضور، ارج نهاده شده است. بانوان با حضور در تمامی عرصه‎ها و شرکت در راهپیمایی‎ها علیه رژیم طاغوت نقش موثر و بسزایی را در پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی ایفا کردند.
هم ‎اکنون نیز زنان در شهرستان ری با حضور حماسی خود بار دیگر تبعیت از ولایت فقیه و پشتیبانی از نظام و انقلاب را ثابت کردند و با در دست داشتن فرزندان خردسال خود سعی کردند تا بصیرت و شناخت را به نسل های دیگر انتقال دهند.
زنان به همراه خانواده میدان رقابت را از مردان ربودند و با سر دادن شعارها همواره مصمم تر از گذشته در این راهپیمایی شرکت کردند.

** استمرار شعار «مرگ بر آمریکا»
مردمی که امروز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرری حضور پیدا کرده بودند، شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر رژیم صهیونیستی»، «مرگ بر داعشی»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر آل سعود» سر دادند.
برخی از راهپیمایان پلاکاردهایی را در دست داشتند که روی آنها نوشته شده تا 25 سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود ندارد.
همچنین راهپیمایان در شهرری در مسیرهای تعیین شده یوم‌الله 22 بهمن با پیاده روی بر روی پرچم آمریکا، رژیم صهیونیستی انزجار و بی‌اعتمادی خود را از سیاست‌ها و اقدامات سلطه‌جویانه و ددمنشانه این کشورها نشان دادند.

** حضور حماسی دانش آموزان و کودکان درراهپیمایی
راهپیمایی این روز با حضور دانش‌آموزان عضو تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی و تعداد بسیار زیادی از کودکان به نمایندگی از مهد کودک های این شهر برگزار شدد.
دانشن آموزان با در دست داشت پرچم های انقلابی مقام شهدای انقلاب و دفاع مقدس و میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را پاس داشتند.
این دانش آموزان نشاان دادند که در برابرهجمه های دشمنان استوارند و هیچوقت در برابر ضربه های فرهنگی خم نمی شوند.

** راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای قیامدشت، کهریزک، حسن آباد، باقرشهر
مردم شهرهای قیامدشت، کهریزک، حسن آباد، باقرشهر امروز در راهپیمایی 22 بهمن با حضور هوشمندانه خود و سردادن شعارهای وحدت‌ بخش و دشمن‌ شکن، بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
مسئولان این شهرها در کنار مردم این شهر با شرکت باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر دشمنان را از نیل به اهدافشان ناامید کرده و همراهی و تبعیت خود از منویات ولی فقیه را به اثبات رسانند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر از مهمترین شهرستان مذهبی و سیاسی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
6003
انتشار: روح الله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.