به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی، آموزشی و ورزشی شهرستان شهریار عصر شنبه با حضور محمدحسین مقیمی، استاندار تهران، سعیدناجی فرماندار شهرستان شهریار و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم از ٧ پروژه با اعتباری بالغ بر 95 میلیارد و 450 میلیون تومان در شهرستان شهریار و ٣٣ پروژه با اعتباری بالغ ٧٥ میلیارد تومان در سطح روستاها و شهرهای این شهرستان همزمان به بهره برداری رسید .
در سفر محمد حسین مقیمی به شهرستان شهریار، آموزشگاه 12 کلاسه امیرکبیر نیز به بهره برداری رسید.
این طرح آموزشی در زمینی به مساحت ٦ هزار و 191 متر مربع و در دو طبقه با ١٢ کلاس در فاز 5 شهر اندیشه احداث شده است.
همچنین با حضور استاندار تهران اولین مجتمع ورزش های باستانی و زورخانه ای در شهرهای جدید کشور در زمینی به مساحت ٢٣٦متر مربع واقع در طبقه زیرزمین بازار ایرانی اسلامی شهر اندیشه بهره برداری شد.
زمین چمن مصنوعی در روستای کرد امیر شهرستان شهریار ، شبکه بهداشت و درمان، گلخانه (ویژه پرورش توت فرنگی) در روستای کرد امیر از توابع شهرستان شهریار و ساختمان آتش نشانی این روستا با حضور استاندار تهران افتتاح شد.
همچنین مرکز خدمات جامع سلامت شهر وحیدیه از دیگر پروژه های قابل افتتاح استاندار تهران بود که این مرکز در زمینی به مساحت یک هزار و 100 مترمربع با زیربنای ٥٠٠ مترمربع و با اعتباری بالغ بر 750میلیون تومان در ٢طبقه احداث شده است.
این مرکز شامل بخش های دندان پزشکی، تغذیه، روانشناسی و کارهای مربوط به بخش مامایی است.
شهرستان شهریار با حدود 700 هزار جمعیت شامل 7 شهر، 6 دهستان و 39 روستا در غرب تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.