به گزارش ایرنا، محمد حاجی آقاجانی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از بخش سی تی اسکن و کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان سوم شعبان دماوند، افزود: درهمین ارتباط 1200 پروژه بهداشت و درمان در بخش خدمات بیمارستانی سراسر کشور درحال اجراست.
وی اظهار کرد: از این تعداد پروژه 250 مورد آن کلینیک های تخصصی ویژه هستند که به منظور ارائه خدمات درمانی ارزان قیمت در 128 شهر کشور احداث و راه اندازی خواهند شد.
وی گفت: در راستای اجرای طرح تحول سلامت کشور 156 میلیون مورد معاینه بیمار در کلینیک های تخصصی کشور با حضور 14 هزار پزشک متخصص و فوق تخصص انجام شده است.
آقاجانی با بیان اینکه 4 کیلینیک تخصصی ویژه به زودی در استان تهران به بهره برداری می رسد، افزود: دانشگاه شهید بهشتی بزرگ ترین جمعیت کشور در حوزه درمانی را تحت پوشش دارد.
وی با اشاره به لزوم همراهی و مشارکت خیرین در حوزه بهداشت و سلامت، اظهار کرد: بیمارستان سوم شعبان هم اکنون دارای 62 تختخواب است که 50 تختخواب دیگر به این مرکز درمانی اضافه می شود.
به گزارش ایرنا، مرکز سی تی اسکن و کلینک ویژه تخصصی بیمارستان سوم شعبان دماوند امروز با حضور معاون وزیر بهداشت و معاون استاندار تهران به بهره برداری رسید.
برای تکمیل، تجهیز و راه اندازی این مراکز درمانی و تخصصی در مجموع اعتباری بالغ بر 6.5 میلیارد تومان هزینه شده است.
شهرستان دماوند با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در شمال شرق استان تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7246**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.