به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ری، علی حسن زاده اظهار کرد: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های این دهه کمیته استقبال از دهه فجر تشکیل شده است که گروه همسرایان هزار و 357 نفر از دانش آموزان در روز 22 بهمن در میدان شهر ری سرود انقلاب را همخوانی خواهند کرد.
وی افزود: امروز شنبه نیز راس ساعت 9 و 33 دقیقه همزمان با سالگرد ورود امام خمینی(ره) به وطن، زنگ انقلاب در تمامی مدارس نواخته شد.
وی خاطرنشان کرد: دیدار مسئولین با خانواده شهدا و جانبازان و غبار روبی از مزار شهدا نیز از دیگر برنامه های این دهه است.
حسن زاده اضافه کرد: به دانش آموزانی که از 10 تا 22 بهمن ماه به دنیا آمده اند توسط مدارس هدایایی اهداء خواهد شد و در مسابقه آذین بندی مدارس و کلاس ها به این مناسبت پس از ارزیابی از سه مدرسه برگزیده تقدیرمی شود.
وی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی ، تیر و کمان ، تنیس روی میز در اداره ، جشن متمرکز با همکاری شهرداری در فرهنگسرای ولاء ، همایش بزرگ مدیران و معاونین پرورشی در سالن همایش های فدک از دیگر برنامه های این دهه مبارک است.
شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.
تعداد واحدهای آموزشی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان ری 140 باب است که در حال حاضر پذیرای 38 هزار دانش آموز و چهارهزار و 200 کلاس اولی این منطقه در شهرها و روستاها هستند.
انتشار: روح اله صائب
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.