سید جلال ملکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 35 دقیقه بامداد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه کرج زیرپل حکیم به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه خودرو آریزو به هنگام حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل های میانی وارد لاین مخالف بزرگراه شد.
ملکی ادامه داد: خودرو آریزو پس از ورود به لاین مخالف بزرگراه با 4 دستگاه خودرو کیا؛ سمند، پراید و 405 برخورد کرد.
وی با بیان اینکه پیش از رسیدن آتش نشانان تمامی سرنشینان از داخل خودروها خارج شده بودند خاطرنشان کرد: راننده خودرو آریزو که یک مرد جوان 36 ساله بود در این حادثه جان باخت و همچنین یک خانم به همراه 3 مرد دیگر که اغلب میانسال بودند بدلیل مصدومیت توسط عوامل اورژانس روانه بیمارستان شدند.
به گفته ملکی بر اثر این تصادف ترافیک سنگینی در مسیر غرب به شرق بزرگراه تهران - کرج ایجاد شده بود که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و انتقال خودروها به محل ایمن به این عملیات پایان دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به رانندگان توصیه کرد؛ در زمان شب که دید افقی کاهش می یابد و بدلیل لغزندگی جاده ها حتما با سرعت مطمئنه در جاده ها رانندگی کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.