مجید صفری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرا و بهره برداری از این تعداد پروژه در مجموع 112 میلیارد و 521 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی اظهار کرد: این پروژه ها در حوزه های کشاورزی، مسکن و راهسازی، عمران شهری و روستایی، ورزشی و بهداشت و درمان برای تامین امکانات موردنیاز برای خدمت رسانی بهینه به مردم شهرستان اجرا شده اند.
صفری گفت: تحویل 297 واحد مسکن مهر به متقاضیان، بهره برداری از خانه ژیمناستیک، چندین پروژه های روستایی و مرکز بهداشت و درمان شهری و روستایی از جمله مهم ترین این پروژه ها هستند.
فرماندار شهرستان دماوند گفت: با بهره برداری از این تعداد پروژه زمینه اشتغال بکار 190 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم دراین شهرستان فراهم می شود.
وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است، افزود: دراین مدت باید خدمات و تلاش های موثر دولت برای تامین رفاه و آسایش مردم به ویژه در مناطق محروم به خوبی تبیین و اطلاع رسانی شود.
شهرستان دماوند در استان تهران با جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر در 45 کیلومتری پایتخت واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7246**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.