به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز یکشنبه در گفت و گوی تلفنی با شبکه پنج سیما افزود: البته از جوانان دعوت می کنیم برای برف تکانی از روی درختان به نیروهای شهرداری کمک کنند.
وی اظهار کرد: 2 هزار نیروی شهرداری به کمک یکهزار و 200 خودرو برف روب در حال برف روبی و باز کردن معابر هستند.
وی افزود: از روز گذشته نیروهای شهرداری، 163 سایت برف روبی و سه هزار و 500 مخزن شن در سطح پایتخت در آماده باش کامل قرار دارند.
وی افزود: تعدادی از نیروهای شهرداری بدون تعویض شیفت از شب گذشته مشغول خدمت رسانی هستند.
شهردار تهران با بیان اینکه از ساعات اولیه بارش برف اقدام برای برف روبی آغاز شد افزود: در حال حاضر از سمت غرب به سمت تهران بویژه جاده تهران-کرج و بعضی بزرگراه ها مانند شهید همدانی، فتح، لشکری و ازادگان مشکل وجود دارد.
وی اضافه کرد: همچنین از تهران به سمت غرب در بزرگراه های همت و حکیم تردد با مشکل مواجه است.
نجفی خاطرنشان کرد: همچنین از روز گذشته گرمخانه های شهرداری و بعضی اماکنی که امکان استفاده از آنها به عنوان گرمخانه وجود داشت آماده شد تا هیچ شهروندی در سرما بیرون از منزل نماند.
وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر روی بسیاری از درخت ها برف سنگین نشسته و احتمال شکستگی درخت و شاخه ها وجود دارد از جوانان دعوت کرد به برف تکانی از روی درختان در کنار نیروهای شهرداری کمک کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.