به گزارش ایرنا ، سید حسین نقوی حسینی روز دوشنبه در جلسه شورایی برنامه ریزی استان تهران که با حضور استاندار در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد اظهار کرد: پذیرفتن مسئولیت اجرایی در شرایط کنونی با انتظارات و مطالبات بالای مردم و امکانات اندک، بسیار سخت بوده و مدیریت جهادی را می طلبد.
وی افزود: در شرایطی که دشمن از نارضایتی عمومی به عنوان مهمترین استراتژدی در ضربه زدن به نظام استفاده می کند، جلب رضایتمندی عمومی اولویت اول امنیت ملی کشور محسوب می شود و عقل ، شرع و عرف حکم می کند که ما بر خلاف حرکت و استراتژی دشمن ، رضایت مندی عمومی را در اولویت خود قرار دهیم .
وی تصریح کرد: مسئولیت پذیرفته ایم و باید با شرایط موجود رضایت مردم را جلب کنیم ، هر فرد از نماینده مجلس ، نماینده دولت تا قاضی اگر بین مردم نارضایتی ایجاد کند ، در اصل در زمین دشمن بازی کرده است.
نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود : جلب رضایتمندی مردم به طور کامل به بودجه و اعتبار نیاز ندارد و نباید آن را به پول ربط داد ، تحویل گرفتن مردم ، باز کردن درب اتاق روی مردم و لبخند زدن به ارباب رجوع که دیگر بودجه نمی خواهد.
نقوی اظهار کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و آن را به امانت به ما سپرده اند ، بی توجهی به مردم ، خیانت در امانت است.
وی گفت : فشارهای دشمنان قسم خورده نظام روز به روز بیشتر می شود ، دشمن تحریم های بسیاری را به مردم ایران تحمیل می کند که خنثی کردن این توطئه ها به تلاش مضاعف تمامی مسئولان نیاز دارد.
وی از عدم اجرای مصوبات شورای برنامه ریزی به عنوان یکی از مشکلات استان تهران یاد کرد و از استاندار خواست تا بر اجرای کامل مصوبات نظارت داشته باشد.
نقوی افزود : کلنگ احداث خط دوم انتقال فاضلاب تصفیه شده جنوب تهران بیش از 4 سال پیش با حضور وزیر وقت نیرو به زمین زده شد و وزیر در مقابل صدها کشاورز قول داد تا ظرف 30 ماه این طرح تکمیل شود ولی امروز با گذشت این زمان ، هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است .
وی تصریح کرد: اگر برای اجرای یک طرح مشکلاتی وجود دارد ابتدا مشکل را حل کنید و بعد نسبت به کلنگ زنی آن طرح اقدام کنید.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.