به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز یکشنبه در آئین اختتامیه هفته شورای آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک که در مدرسه دخترانه اندیشه قرچک برگزار شد اظهار کرد: فلسفه اصلی تشکیل شورای اسلامی ، نهادینه شدن فرهنگ شعور و مشورت در جامعه است و نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه حرکت در مسیر احکام اسلامی ، در راستای نیل به این هدف پیش می رود.
وی افزود :در مسائلی که جامعیت امور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و قرار است که تصمیم سازی ، تمامی مسائل جامعه را در بر گیرد ، اصل شعور و مشورت به‌عنوان یکی از بخش‌های زیرساختی و زیر ساختاری مورد اهمیت است و باید به آن توجه داشت.
وی بیان داشت: شخص رئیس جمهور نیز به کیفی سازی آموزش و تحول در آموزش‌وپرورش از طریق برگزاری جلسات مستمر و کارشناسی شورای آموزش‌وپرورش، رابطه مندی بین تعلیم و تعلم، توجه به معلمین، دبیران، آموزگاران و مدیران تأکیدات زیادی دارند.
فرماندار قرچک تأکید کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب شخصا به توجه کردن به مسائل آموزش و پرورش تأکید دارند ، مسئولان نیز باید حساسیت های موجود را درک کرده و در راستای ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش برنامه ریزی داشته باشند.
24 تا 30 دی هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان نام دارد.
بیش از 49هزار دانش آموز در مدارس قرچک مشغول به تحصیل می باشند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.