به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز پنجشنبه در همایش سراسری فرماندهان
و روسای پلیس پایتخت، افزود: در راستای ایجاد نظم و امنیت برای شهروندان و با اجرای طرح تحول در حوزه کلانتری ها، امروز حدود 80 درصد از توان و امکانات کلانتری های شهر تهران در کف خیابان و در راستای خدمت رسانی بی واسطه و سریع به مردم است.
وی افزود: برخورد رعد آسای پلیس با اراذل و اوباش، مجرمان، سارقان و خرده فروشان مواد مخدر در قالب طرح رعد نه تنها موجب رضایت شهروندان تهرانی شده بلکه پویایی، تحرک و رقابتی سالم را در مجموعه پلیس های تخصصی و کلانتری های پایتخت در پی داشته است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در بررسی های آماری مشخص شد که پس از اجرای طرح های مختلف در تهران وقوع جرایم از حدود 6 درصد به زیر یک درصد کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه پلیس حالتی آفندی دارد و مجاهدانه در کشف جرم و دستگیری مجرمان اقدام می کند، خاطرنشان کرد: پلیس تهران بزرگ با رصد خوب اطلاعاتی و با وحدت، اخوت و با سعه صدر خود برای برخورد با نا هنجاری های اجتماعی ها و خدمتگزاری به مردم پای کار است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
به گزارش ایرنا، همایش سراسری فرماندهان و روسای پلیس تهران بزرگ صبح امروز با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی در مقر فرماندهی انتظامی پایتخت برگزار شد.
خبرنگار: مهدی مقدر- انتشار: محسن فتاحی
تهرام/9343**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.