به گزارش ایرنا، احمد مسجد جامعی روز سه شنبه در سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران افزود: در ایرنا بیشترین اخبار توسط مهدی مقدر، سیدجواد آل داود و یحیی معماری به ثبت رسیده است و عملکرد آنها شایسته تقدیر است.
وی همچنین از مرضیه سلیمانی و مرضیه موسوی به عنوان عکاسان فعال ایرنا در حادثه پلاسکو نام برد.
مسجد جامعی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا، ایرنا و مهر به ترتیب بیشترین تعداد خبر را در حادثه تلخ پلاسکو به خود اختصاص دادند، از مژگان انصاری و نورا حسینی خبرنگاران ایسنا و مهر هم تقدیر و تشکر کرد.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه یک سال از حادثه پلاسکو می گذرد گفت: در این مدت بخشنامه ها و دستور العمل های زیادی از سوی نهادهای مختلف تصویب و ابلاغ شده است.
وی با بیان اینکه شعار کمیته ملی پلاسکو این بود که پلاسکو را فراموش نکنیم گفت: دراین گزارش وظایفی برای دستگاهای مختلف در نظر گرفته شده بود و جای سوال است که سرانجام این دستور العمل‌ها و وظایف چه شد و از هیات رئیسه درخواست می شود که گزارشی از دستگاه‌های مختلف خواسته و آن را درصحن علنی قرائت کند و یا از مسئولان وزارت کشور درخواست شود درصحن علنی حاضر شوند و گزارشی ارائه کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شود.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9343/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.