سید جلال ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:ساعت 8:9 امروز حادثه آش سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان فردوسی کوچه برلن به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار کرد:با حضور آتش نشانان مشاهده شد در طبقه منهای یک مجتمع تجاری سه طبقه و در یک مغازه 50 متری پوشاک، آتش این مغازه را فراگرفته بود که آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و موفق شدند آتش را در کمترین زمان ممکن مهار کنند.
ملکی ادامه داد:تعدادی از کارگران این مجتمع تجاری در طبقات حضور داشتند و دود غلیظی نیز این مجتمع تجاری را فراگرفته بود که آتش نشانان 20 نفر از افراد حاضر در محل را به سلامت و بدون مصدومیت خارج کردند.
وی با تشکر از شهروندان در زمینه اطلاع رسانی به موقع این حادثه آتش سوزی تاکید کرد:اگر اطلاع رسانی و حضور به موقع آتش نشانان انجام نمی شد شاهد حادثه بزرگی دراین مجتمع تجاری بودیم که با حضور به موقع آتش نشانان این حریق بدون سرایت به سایر مغازه ها و در محل مهار شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی یادآور شد: در حال حاضر آتش کاملا مهار شده و آتش نشانان در محل حادثه مشغول عملیات لکه گیری و ایمن سازی هستند.
وی علت این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.