کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش بارش باران و برف در شهرهای شمالی کشور تا دو روز آینده خبرداد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی با اعلام این خبر اظهار داشت: هوای شمال کشور تا دو روز آینده بارانی است و از امروز بر شدت بارش‌ها افزوده می‌شود. در سه استان ساحلی خزر امروز شاهد بارش برف، باران و مه گرفتگی خواهیم بود. سواحل دریای خزر نیز امروز مواج خواهد بود و طول امواج حتی به 2 متر خواهد رسید.
 
وی ادامه داد: تا عصر امروز اوج بارش‌های اردبیل و شمال غرب را شاهد خواهیم بود و در گردنه‌های این استان برف و کولاک رخ می‌دهد. 
 
به گفته کارشناس سازمان هواشناسی امروز در خراسان شمالی و رضوی شاهد وزش باد شدید خواهیم بود و در مناطقی از خراسان شمالی برف و باران می‌بارد. 
 
گودرزی با اشاره به احتمال وقوع گرد و غبار مرزی، گفت: در نیمه غربی کشور، دما به صورت محسوس کاهش می‌یابد. بیشترین کاهش دما در استان کرمانشاه رخ می‌دهد. 
 
وی از وزش باد نسبتا شدید در تهران و البرز خبر داد و افزود: با وزش باد در استان‌های البرز و تهران، هوایی صاف و سالم از نظر آلودگی پیش‌بینی می‌شود. عصر امروز در مناطق شمالی و ارتفاعات این دو استان بارش خواهیم داشت. 
 
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدیدی به کشور از روز چهارشنبه خبر داد و افزود: با ورود این سامانه در استان‌های غربی و مناطقی مانند چهارمحال و بختیاری، کردستان و کرمانشاه شاهد بارش باران خواهیم بود. این سامانه آخر هفته در تهران بارش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.