به گزارش ایرنا، مجید فرهانی عصر چهارشنبه در بازدید از بهشت زهرا(س) افزود: مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) باید از تجربه آرامستان های بزرگ و مشهور جهان که امروز به یکی از جاذبه های گردشگری در کشورهای توسعه یافته تبدیل شده اند در جهت جذب گردشگر استفاده کند.
وی با بیان اینکه درآمد سازمان بهشت زهرا(س) تنها نباید از طریق فروش قبور باشد اظهار کرد: مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) می تواند از طریق ایجاد برنامه نویسی در خصوص هوشمند سازی امور کفن و دفن خدمات خود را به مردم ارائه دهد و همچنین با استفاده از ظرفیت نذورات و وقف مردم در داخل و خارج از کشور منابع درآمدی خوبی برای این سازمان تعریف کند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به اینکه در فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی مرگ و زندگی همیشه در کنار هم آمده و پایان زندگی دنیوی، آغاز حیات ابدی است یادآور شد: محیط بهشت زهرا(س) باید از حالت افسرده و غمناک به یک محیط پویا، شاداب و سرزنده تبدیل شود.
بازدید فرهانی رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از بهشت زهرا(س) امروز عصر چهارشنبه با حضور سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و جمعی از مدیران و معاونان این سازمان صورت گرفت.
گفتنی است شرکت کنندگان در این مراسم ضمن بازدید از بخش ها مختلف بهشت زهرا(س) مانند کتابخانه و پژوهشگاه، سالن عروجیان، درمانگاه، قطعه شهدا و آتشنشانان با حضور در حرم امام خمینی(ره) یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب را گرامی داشتند.
بهشت زهرا(س) بزرگترین آرامستان ایران است که در جنوب تهران قرار دارد، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز شد،بهشت زهرا ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد. بهشت زهرا در حال حاضر یک میلیون و 300 هزار نفر را در خود جای داده است.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه ** انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.