محمد حسین مقیمی شامگاه سه شنبه پس از برگزاری اولین جلسه رفع موانع سرمایه گذاری در استان تهران که در محل استانداری تهران برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین جلسه رفع موانع سرمایه گذاری در استان تهران به منظور رفع مشکلات تعدادی از سرمایه گذاران و کارآفرینان برگزار شد.
وی اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات سرمایه گذاران و کارآفرینان از این پس هر هفته (سه شنبه) جلسه رفع موانع سرمایه گذاران با حضور کارشناسان و روسای دستگاههای وابسته در محل استانداری تهران برگزار می شود.
استاندار تهران ادامه داد: با توجه به سفرهای انجام شده در شهرستان های مختلف استان تهران پروژه های مختلف با اعتبارات سنگینی توسط بخش خصوصی در حال اجرا است که برای رفع مشکلات سرمایه گذاران این جلسات برگزار می شود.
وی تصریح کرد: مهمترین اقدام اساسی برای ایجاد فرصت شغلی سرمایه گذاری است و اگر بتوانیم موانع و مشکلات سرمایه گذاران و کارآفرینان را در استان تهران رفع کنیم به مسئله اشتغال جوانان کمک کرده ایم.
مقیمی خاطرنشان کرد: در این جلسات سرمایه گذاران و کارآفرینان مشکلات خود را مطرح و کارشناسان و روسای دستگاههای مربوطه باید در این مدت زمان مشخص به رفع مشکلات مطرح شده اقدام کنند.
همچنین معاون امور اقتصادی استاندار تهران نیز پس از پایان این جلسه به خبرنگار ایرنا گفت: در این جلسه به مشکلات 4 سرمایه گذار در حوزه گردشگری و یک سرمایه گذار در حوزه کشاورزی رسیدگی شد.
محمد امامی امین ادامه داد: این جلسه که با حضور کارشناسان و مدیران کل دستگاههایی همچون صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، راه و شهرسازی، آب، برق ، گاز و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران برگزار شد، مقرر شد تا روز سه شنبه هفته آینده نسبت به رفع مشکلات این سرمایه گذاران اقدام شود.
وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی جلسات رفع موانع سرمایه گذاران از این پس بصورت هفتگی و منظم در استانداری تهران برگزار خواهد شد.
اولین جلسه رفع موانع سرمایه گذاران و کارآفرینان استان تهران به ریاست محمد حسین مقیمی شامگاه سه شنبه در محل استانداری تهران برگزار شد.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.