رئیس انجمن کیک بوسینگ واکو ایران، رئیس کنفدراسیون آسیا و نایب رئیس فدراسیون جهانی به همراه قهرمانان، مربیان و داوران کیک بوکسینگ واکو کشورمان، با حضور بر سر مزار جهان پهلوان " غلامرضا تختی "، یاد و خاطره سمبل فتوت و مردانگی را گرامی داشتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران، روز یکشنبه ۱۷ دی ماه جاری، دکتر " ناصر نصیری " رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران، رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) و نایب رئیس سازمان جهانی واکو به همراه تنی چند از مربیان، داوران، قهرمانان و اعضای انجمن کیک بوکسینگ واکو، در مراسم پنجاهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان " غلامرضا تختی " در ابن بابویه محل آرامگاه جاودانه آن پهلوان محبوب حضور یافتند و یاد و خاطره جهان پهلوان را گرامی داشتند.

در حاشیه این مراسم و با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون انجمن‌های ورزشی و معاونت حوزه اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ تهران، دیداری نیز با " بهمن صباعی" صورت گرفت.

در این جلسه، دکتر نصیری، "احمد انجدانی" و "رزاق جعفری" مسئول هماهنگی فعالیت‌های کیک بوکسینگ واکو در استان های تهران و البرز و از اعضای شورای فنی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران، با معاونت حوزه اجتماعی منطقه ۲۰ جهت توسعه فعالیت های دوجانبه دیدار و گفت و گو کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.