رقابت‌های ۴ جانبه کاراته آزاد سبک بوشیدوکای کان با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، این مسابقات روز جمعه ۱۵ دی ماه جاری و با عنوان گرامیداشت حماسه ۹ دی و به میزبانی مجموعه ورزشی شهید قیانوری تهران برگزار شد.

در این پیکارها 700 شرکت‌کننده در 5 رده سنی در بخش کومیته با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان، تیم آکادمی صالحی با کسب بیشترین مدال، عنوان قهرمانی را به دست آورد.

" سیدمحمد صالحی" رئیس سبک بوشیدو و از مربیان برجسته کاراته آزاد ایران در مورد این مسابقات گفت: سطح کمی و کیفی رقابت ها بسیار بالا بود و تمامی شرکت کنندگان با همه توان پای در صحنه مسابقات گذاشته بودند.

وی درباره علت نامگذاری این مسابقات به جام ۹ دی اظهار داشت: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت، تبدیل به یوم الله و اتفاقی ماندگار شد. ما نیز برای گرامیداشت این روز تاریخی،‌ مسابقات‌مان را به این نام مزین کردیم تا بار دیگر پایبندی به ارزش‌های نظام و پیروی از ولایت فقیه را نشان دهیم.

وی در پایان، به حمایت های فدراسیون کاراته در راه برگزاری این مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: حمایت های فدراسیون و شخص ریاست فدراسیون ( آقای فرجی ) باعث پیشرفت کاراته آزاد ایران شده که جا دارد از زحمات ایشان تشکر کنم و این امیدواری را بدهم که آینده ای درخشان در انتظار کاراته آزاد کشورمان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.