به گزارش ایرنا، زهرا نژادبهرام روز یکشنبه در سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به بازدید خود از محله جوانمرد قصاب اشاره کرد و افزود: شهرداری تهران باید برای رفع مشکلات زیست محیطی ناشی از وجود کارخانه روغن نباتی ورامین در این محله، اقدام جدی کند.
وی با اشاره به مشکلات موجود دراین محله از شهرری، اظهار کرد: وجود کارخانه روغن نباتی ورامین دراین محله و بروز مشکلات زیست محیطی و بوی بد ناشی از آن، امکان زیست در این محله را مشکل کرده است.
نژادبهرام افزود: وجود کابل های فشار قوی که بیماری‌های متعددی را برای شهروندان به دنبال دارد، از دیگر مشکلات این محله است.
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: سکونت بیش از 240 خانوار در زیر حریم برق فشار قوی در قسمت شمالی محله جوانمرد قصاب، یک مشکل و معضل جدی است.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات این محله، رمپ و لوپ بزرگراه آزادگان به شهید دستواره است که مسدود شده و این خروجی پس از اجرا شدن بخشی از عملیات زیرسازی به همان صورت رها شده و قابل بهره برداری نیست.
وی تصریح کرد: این مشکلات، مصداق بارز فضاهای بدون دفاع شهری هستند که سبب بروز ناامنی و یا حداقل القا حس نا امنی در سطح محله جوانمرد قصاب شده است.
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران، از شهردار خواست که دستورات لازم برای رفع مشکلات این محله را صادر کند.
خبرنگار: معصومه آقا امینی - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7244/9343**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.