حجت الاسلام علی کنگرلو روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: نقد منصفانه با تخریب بسیار متفاوت است، نقد منصفانه نیاز جامعه امروز ما است ولی نباید این انتقادات به گونه ای باشد که موجبات سوء استفاده دشمنان نظام را فراهم کند.
وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از موضوعات دست منتقدان منصف خود را باز گذاشته است تا اگر نقدی نسبت به عملکرد حاکمیت دارند در یک محیط کاملا باز و دموکراتیک بیان کنند.
کنگرلو با تاکید بر اینکه مردم باید بدانند که مسیرهای غیر قانونی، و هیجانی که به ساختار کلی نظام لطمه وارد می کند راه خوبی برای بیان اعتراض هایشان نسبت به مسائل اقتصادی و گرانی ها نیست، افزود: مردم باید بدانند که دل سوزان نظام و انقلاب تمام سعی و تلاش خود را می کنند که کمترین آسیب و کمبود اقتصادی متوجه مردم شود.
وی با بیان اینکه مردم در طول عمر با برکت انقلاب همواره در صحنه های مختلف و حساس نشان داده اند که همیشه پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند، ابراز داشت: مسئولان دل سوز نظام باید انجام برخی امور در حوزه اقتصاد و معیشت، مردم را نسبت به انقلاب امیدوارتر کنند.
کنگرلو عنوان کرد: تجربه نشان داده است که ملت بزرگ ایران همواره در مقابل کسانی که خواسته یا ناخواسته ساختار شکنی کنند و یا کلیت نظام را زیر سوال ببرند، لحظه ای کنار نخواهند آمد.
وی در ادامه یوم الله 9 دی را روز تاریخی برای ملت با بصیرت ایران دانست و گفت: ملت بزرگ ایران در 9 دی سال 88 جواب دندان شکنی به هنجار شکن هایی که حتی به عزاداری و خیمه امام حسین(ع) در روز عاشورا رحم ، دادند.
کنگرلو فتنه سال 88 را از توطئه های مرسوم دشمنان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت بصیر ایران با درایت مثال زدنی در یوم الله 9 دی به صورت کاملا خود جوش به خیابان ها آمدند و پیمانی مجدد با رهبر معظم انقلاب و آرمان های نظام اسلامی بستند.
وی به جنگ نرم دشمنان به وسیله انواع رسانه های ارتباط جمعی و فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: آگاه سازی جامعه به ویژه نسل جوان با انجام اموری مانند بزرگداشت یوم الله 9 دی می تواند تاثیر بسزایی در خنثی سازی توطئه دشمنان داشته باشد.
کنگرلو وجود نظرات مختلف و مخالف هم در جامعه را بسیار طبیعی دانست و گفت: اعتراضات و انتقادات به عملکرد دستگاه های مختلف حاکمیتی نباید اصل نظام اسلامی را نشانه رود چرا که ملت بزرگ ایران برای تاسیس حکومت شیعه اسلامی و تنها کشور مستقل جهان جانفشانی ها و رشادت های زیاد انجام داده است.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.