علیرضا صیفوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دستور فرماندار و رییس ستاد بحران شهرستان ملارد از ساعت 23 امشب درهای 11 مجموعه ورزشی در نظر گرفته شده برای اسکان و حضور مردم باز است.
وی با بیان اینکه مجموعه های مورد نظر دارای امکانات گرمایشی، درمانی و بهداشتی هستند، خاطرنشان کرد: این مجموعه ها می توانند بیش از از 50 هزار نفر از شهروندان ملاردی را اسکان اضطراری دهند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد گفت: در حال حاضر مجموعه های حجاب، پوریای ولی، خوشنام، مصیب زاده، شهدا اقتدار، روستای کم آباد و بید گنه ملارد و سالن مجموعه های شهرداری 1, 2 و3 و نصیر آباد صفا دشت میزبان اسکان مردم خواهند بود.
وی با بیان اینکه سوله های مدیریت بحران و بوستان های شهر نیز برای اسکان مردم در مواقع اضطراری آماده خدمات رسانی هستند، ادامه داد: هفته پیش با وقوع زلزله 5.2 ریشتری نیز به مدت چهار شب مردم در این اماکن اسکان یافتند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 ریشتر ساعت 54 دقیقه و 33 ثانیه بامداد چهارشنبه استان های تهران و البرز را لرزاند.
این زمین لرزه در چهار کیلومتری شهرستان ملارد(استان تهران)، هفت کیلومتری مشکین دشت(استان البرز) و هفت کیلومتری صفادشت (استان تهران ) روی داد.
چهارشنبه هفته گذشته (29 آبان) نیز زلزله ای به بزرگی 5.2 ریشتر استان های تهران و البرز را لرزاند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر ** انتشاردهنده: روح اله صائب
تهرام/7247/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.