به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز سه شنبه در سالن همایش های شهرداری شریف آباد و با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران برگزار شد، از تلاش های کوروش میرزایی، شهردار سابق شریف آباد تقدیر به عمل آمد.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: مسئولیت فرصتی مناسب برای کسانی است که با عشق و ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، در صدد رفع مشکلات مردم بر آمده اند و باید دقت داشت که این فرصت زودگذر است.
محمد قمی افزود: امروز در سایه تلاش مسئولان شهرستانی و استانی ، مشکل اراضی اوقافی پاکدشت برطرف شده و این مهم درپیشرفت و توسعه این شهرستان نقش به سزایی دارد و باید در دومین گام ، ارتقاء بخش شریف آباد و استقرار فرمانداری در آن را دنبال کرد.
وی بیان کرد: یکی از مشکلات بخش شریف آباد ، کمبود آب به ویژه در حوزه روستایی است که تلاش می شود تا با تعیین حق آبه از سد ماملو و همکاری اعضای شوراهای اسلامی ، این مشکل در کمترین زمان برطرف شود.
وی گفت : شهرستان پاکدشت و بخش شریف آباد به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی شرق کشور و مشهد مقدس ، از ظرفیت های ویژه ای در توسعه ، عمران و آبادانی برخوردار است که دست یابی به این مهم جز در سایه همدلی، همراهی و اتحاد مسئولان محقق نمی شود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: شوراهای اسلامی برآمده از بطن مردم بوده و با شناخت ظرفیت های شهر ، نسبت به انتخاب شهردار اقدام کرده اند بنابر این انتظار می رود تا با حمایت از منتخب خود و حرکت در مجرای قانونی، زمینه توسعه و پیشرفت را در شهر فراهم کنند.
شهر شریف آباد پاکدشت با بیش از 18 هزار نفر جمعیت، در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.