به گزارش ایرنا ، در این مراسم که روز دوشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین برگزار شد ، کشفیات نیروهای انتظامی شهرستان های شرق استان تهران شامل ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه به نمایش گذاشته شد.
فرماندار ورامین در این مراسم گفت : در جامعه ای که اخلاق ، قانونمندی و پرهیز از دروغ حاکم باشد ، آن جامعه از ظلم و جرم و جنایت عاری می شود.
محمدرضا یوسفی افزود : نظم پذیری و عدالت 2 پیامد مثبت رعایت قانون در ورامین است.
وی بیان کرد: جامعه ای که از اخلاق به دور باشد ، از پیشرفت و توسعه دور می شود و نمی تواند رنگ توسعه را ببیند ، به فرموده حضرت علی (ع) اگر اخلاق را برای آخرت نمی خواهید ، آن را برای دنیای خود رعایت کنید.
وی تصریح کرد: اخلاق نه فقط در زندگی اجتماعی که در امور اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نیز از اصول محسوب می شود و این مشکلی است که امروز جامعه با آن دست و پنجه نرم می کند ، هر کلامی از زبان ها خارج می شود ، هر رفتار ناثوابی در پیش گرفته می شود و در این شرایط نیروی انتظامی نیز نمی تواند به خوبی طرح های خود را اجرا کند.
وی از قانونمندی به عنوان دیگر اصل پیشرفت و توسعه جامعه یاد کرد و افزود : قانونمندی باعث نظم پذیری و حفظ عدالت در جامعه می شود و از بروز بسیاری ناهنجاری ها جلوگیری می کند.
فرماندار ورامین بیان کرد: به فرموده نبی مکرم اسلام ، دورغگویی بزرگ ترین افت جامعه اسلامی است چرا این که این کار ، جامعه را به سمت بی اخلاقی سوق می دهد.
وی بیان کرد: اگر بزرگان جامعه از دروغ گفتن پرهیز کنند، مردم نیز از این کار اجتناب خواهند کرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین نیز در این مراسم گفت : مهمترین هدف دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ، ناکارآمد جلوه دادن نظام در اداره امور مردم است.
ابوالقاسم مراد طلب افزود : امروز همه افراد از مردم تا مسئولان وظیفه دارند تا با سلامت ، نیک درست و پاک دستی ، وظایف خود را نسبت به جامعه ادا کرده و به پیشرفت جامعه کمک کنند.
وی تصریح کرد: ناکارآمد جلوه دادن نظام ، مهمترین وظیفه دشمن است و در این مسیر مسئولان وظیفه دارند تا با عمل صحیح با وظایف خود ، این توطئه را خنثی کنند.
طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با عنوان ذوالفقار 96 با محوریت شهرستان ورامین ، در هفت شهرستان تحت پوشش فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران به مدت یک هفته اجرا شد.
ذواالفقار 96 سومین طرح سراسری امنیت اجتماعی در شهرستان های ورامین ، قرچک ،پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه است که با اجرای آن ده ها باند توزیع مواد مخدر ، سرقت و قاچاق کالا و سوخت متلاشی شدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.