به گزارش روزشنبه ایرنا ، در این مانورعملیاتی که روز شنبه در مجموعه ورزشی کارگران پاکدشت و با حضور دستگاه های امدادی ، آتش نشانی ، جمعیت هلال احمر ، نیروی انتظامی و دستگاه های اجرایی برگزار شد ، عملیات خروج اضطراری شهروندان از داخل منازل مسکونی و اسکان در مناطق از پیش تعیین شده اجرا شد.
معاون امور عمرانی و فنی فرمانداری شهرستان پاکدشت در حاشیه این مانور گفت : با هماهنگی های به عمل آمده ، 10 نقطه امن از شهرستان پاکدشت برای اسکان اضطراری افراد در هنگام بروز حادثه از جمله زلزله در نظر گرفته شده است.
محمد مهدی قمی افزود : با توجه به برگزاری مانورهای امداد و نجات و اسکان اضطراری در مناطق مختلف شهرستان ، نقاط امن از جمله مساجد ، مدارس و بوستان های شناسایی شده و در نخستین لحظات بروز زلزله چهارشنبه شب استان های تهران و البرز ، این اماکن در اختیار شهروندان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: در حال حاضر تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی شهرستان پاکدشت در آماده باش کامل به سر برده و در صورت بروز هر گونه حادثه ، در کمترین زمان نسبت به خدمت رسانی به مردم اقدام می کنند.
به گزارش ایرنا، زلزله ای ساعت 23:27 چهارشنبه هفته گذشته به قدرت 5.2 ریشتر و عمق 7 کیلومتر شهر تهران را لرزاند.کانون این زمین‌لرزه، 3 کیلومتری شهرستان ملارد در مرز استان تهران و البرز بوده ‌است.
پاکدشت با بیش از 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.