به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، طبق مشاهدات خبرنگار ایرنا از نواحی مختلف شهر و خیابان ها تهران در حال حاضر آرامش در میان شهروندان حکفرما بوده و مردم از طریق رادیو و تلویزیون نکات ایمنی از کارشناسان را فرا می گیرند.
براین اساس در حال حاضر بسیاری دستگاههای خدماتی از جمله آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر و مدیریت بحران به صورت آماده باش بوده تا بتوانند در زمان بحرانی خدمات را برای شهروندان استان تهران ارائه دهند.
همچنین برخی از خانواده های تهرانی به خاطر تعطیلات پایانی هفته وبرای استراحت در حال عبور از بزرگراه ها و رفتن به شهرستان ها هستند تا بعداز آلودگی هوا چند روز اخیر، بتوانند هوایی پاک تری را تنفس کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ساعت 23 و 27 دقیقه دیشب زلزله ای با قدرت 5.2 ریشتری در شهر ملارد رخ داد که این زلرله در سایر نواحی استان های تهران ،قم، قزوین، مرکزی حس شد که این موضوع باعث وحشت شهروندان تهرانی شد که خانواده ها شب گذشته را بیرون از منزل و در مجموعه های ورزشی، سوله های بحران، در داخل محوطه های موزه ها و فضاهای فرهنگی و بوستان ها و پارک و داخل خودروها سپری کردند.
براین اساس با تشکیل جلسه ستاد بحران به ریاست استاندار تهران نیز تمامی ادارات ومراکز دولتی به جز دستگاه های خدمات رسان امروزپنج شنبه ٣٠آذر تعطیل اعلام شد.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.