به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، فریدون بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خلخال اظهار کرد: پس از گذشت پنج روز از کار جست‌وجو متاسفانه اثری از کودک یافت نشده و سرانجام عملیات جست‌وجو تا ساعت 10 شب گذشته بعد از پنج روز متوقف شد و نتوانستیم هیچ نشانه‌ای از کودک پیدا کنیم.

وی افزود: با توجه به بکارگیری ماشین‌آلات سنگین و دستگاههای مجهز برای کار جست‌وجو نتیجه‌ای حاصل نشد و با تلاش نیروهای امدادی وجب به وجب رودخانه جست‌وجو شد که در نهایت با کمک سگهای زنده‌یاب هلال احمر اثری از آن پیدا نشده است.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: برای جست‌وجوی این کودک مفقود شده همشهریان اعم از کودک و بزرگ برای جست‌وجوی این کودک سعی و تلاش کردند تا لااقل اثری از این کودک پیدا نشود که متاسفانه سرانجام نتوانستیم نتیجه‌ای در رابطه با جست‌وجوی کودک به دست آوریم.

بابایی بیان کرد: بر اساس احتمالات دیگر مفقود شدن کودک اعم از ربوده شدن یا دریده شدن توسط حیوانات وحشی کار جست‌وجو از شعاع پنج کیلومتری اطراف رودخانه با محوریت این موضوعات و سایر احتمالات بررسی می‌شود تا شاید نتیجه‌ای در این زمینه حاصل شود و موضوع مفقود شدن این کودک پس از گذشت این همه مدت کشف شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شواهد و گفته‌های خانواده کودک مفقود شده مبنی بر غرق شدن فرزندشان 70 درصد احتمالات مبنی بر موضوع غرق شدن کودک بود که به همین دلیل کار جست‌وجو با این همه جدیت و با همکاری نیروی انتظامی در طول پنج روز انجام شد که متاسفانه نتیجه‌ای از یافتن این فرزند حاصل نشد.

رئیس مدیریت بحران شهرستان خلخال افزود: با توجه به وضعیت جوی هوا شرایط جست‌وجو با سختی چندین برابر روبرو شد که متاسفانه تلاشهای انجام شده برای یافتن کودک گم شده خلخالی سرانجام خوشی نداشت ولی امیدواریم بتوانیم اثری از این کودک مفقود شده بیابیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606732
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.