به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، مراسم معارفه کریم ذوالفقاری و تکریم علی اشرف منصوری با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم با اشاره به خدمات 2 ساله علی اشرف منصوری اظهار کرد: استفاده حداکثری از منابع آب و خاک در استان تهران بسیار مهم و حائز اهمیت است.
محمد علی جوادی ادامه داد: در 2 سال اخیر گلخانه های زیادی در استان تهران احداث شد که باید این روند رو به جلو در راستای استفاده حداکثری از منابع آب و خاک باید ادامه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: استان تهران با مشکلات زیست محیطی و آلودگی هوا مواجه است که باید در این زمینه با همکاری سایر دستگاههای اجرایی اقدامات مهمی صورت گیرد.
جوادی خاطرنشان کرد: حفظ و حراست و جلوگیری از تغییر کاربری در اراضی کشاورزی استان تهران بسیار مهم و ضروری است.
وی یادآور شد: یکی از سیاست های محوری دولت یازدهم و دوازدهم توجه و حمایت از بخش کشاورزی است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی دولت تدبیر و امید بیشترین توجه را به بخش کشاورزی داشته است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در نظر داریم در بکارگیری مدیران این وزارتخانه یک نگرشی صورت بگیرد افزود: برای اولین بار در تاسیس وزارت جهاد کشاورزی یکی از مدیران خانم به تازگی با حکم وزیر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین شد و در نظر داریم مدیران جوان و آینده دار را در بدنه مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی تزریق کنیم.
در این مراسم از خدمات 2 ساله علی اشرف منصوری تقدیر شد و کریم ذوالفقاری به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان تهران معرفی شد.
کریم ذوالفقاری پیش از این به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان بود.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.