به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در دیدار با هیات رئیسه شورای هیات های مذهبی شهرستان ری افزود شورای هیات های مذهبی باید در بحث ارتقای مهارت، دانش و آگاهی تاریخی مداحان برنامه ریزی ویژه داشته باشد.
وی ادامه داد: هیات های مذهبی به ویژه مداحان باید دقت لازم را در انتقال واقعیت های تاریخی و مذهبی انجام دهند چرا که اگر غلو و بزرگ نمایی های غلط در این حوزه شکل گیرد دشمنان ومعاندان دین از آن می توانند در جهت تخریب ارزش های دینی بیشترین استفاده را بکنند.
جمالی پور با اشاره به اینکه واقعیت های تاریخ و مذهبی باید به گونه ای برای مردم بازگو شود که دشمنان دین نتوانند از آن در جهت تخریب مذهب استفاده نمایند، اظهار کرد: مبلغان و مداحان باید با بیان دقیق واقعیت های تاریخی به دنبال جذب مخاطب، هدایت و حفظ آن باشند.
وی در ادامه با بیان اینکه حوزه فعالیت هیئات مذهبی بسیار حساس، حیاتی و تاثیرگذار است، افزود: تخریب حوزه فرهنگی و مذهبی که هیات های مذهبی با آن سر و کار دارند از گذشته تا به حال مورد توجه معاندان و کسانی که با دین زاویه دارند، است.
جمالی پور به گسترش فضای مجازی و اثر گذاری آن در میان مردم اشاره کرد و عنوان کرد: امروز دست اندرکارن فرهنگی و مذهبی باید بدانند که کوچکترین بیان غیر واقعی و غلو آنان در حوزه مذهب به سرعت در فضای مجاز منتشر می شود.
مراسم دیدار هیات رئیسه شورای هیات مذهبی با فرماندار ویژه شهرستان ری امروز شنبه در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری برگزار شد.
/6003/3218
خبرنگار: امیر جعفری ** انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.