به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی در نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) با اشاره به گرامیداشت 27 آذرماه سالگرد شهادت آیت الله مفتح گفت: این روز نماد وحدت حوزه و دانشگاه اعلام شده است.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به وحدت باید دارای محور وحدت بود، خاطرنشان کرد: ولایت محور وحدت است و همه ما با چنگ زدن به محور ولایت به سمت وحدت حرکت کنیم.
وی وحدت حوزه و دانشگاه را بسیار ضروری اعلام کرد و گفت: وحدت زمانی می تواند به سرانجام برسد که حوزه و دانشگاه وحدت لازمه را داشته باشند.
امام جمعه شهرری با انتقاد از برخی سخنرانی ها در دانشگاه ها گفت: برخی از سخنرانی ها مسئولان نظام را زیر سوال می برند و هیچ سنخیتی با وحدت ندارند.
وی تصریح کرد: انتقاد مخرب وحدت را از بین می برد و دانشگاه و حوزه برای تعالی نظام حول محور ولایت حرکت کنند.
وی به دیگر مسائل سیاسی نیز اشاره کرد و افزود: بدعهدی آمریکا و اسرائیل موجب شد تا تمامی دنیا بصورت خودجوش حرکت کنند و باعث شد هر روز جهانیان روز قدس باشد.
حجت الاسلام شاهچراغی گفت: پیروزی مردم فلسطین نزدیک است و با دست خود مردم فلسطین رقم خواهد خورد.
وی ادامه داد: حمایت رزمندگان در جنگ علیه تکفیری ها نیز نشان داد که کشور ما هر جا که ردپای ظالم باشد با آن مقابله می کند و هرجا هم که مظلومی باشد، در دفاع از آن به پا می خیزد.
وی افزود: اگر مسئولان اجازه دهند همین مردم سلاح به دست می گیرند و قدس را آزاد خواهند کرد.
وی گفت: موشک هایی که به سمت عربستان و امارات وارد شد موجب ترس این دو کشور شده است و هم اکنون دنبال خروج آبرومندانه از بحران یمن هستند.
امام جمعه شهرری در ادامه به بودجه سال 97 دولت و تقدیم آن به مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: توقع مردم از دولتمردان کاهش مشکلات است و توقع این است که نمایندگان در تدارک بودجه به سمتی حرکت کنند که مشکلات مردم حل شود.
امام جمعه شهرری یادآور شد: خوشبختانه تعامل خوبی در بین مسئولان این شهرستان حاکم است و مسئولان به خوبی مشکلات را مطرح و حل و فصل می کنند.
وی افزود: برخی از مشکلات هم با اصل نظام در ارتباط است و نیازی نیست که در تریبون ها بیان شود.
6003
انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.