حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: اجر مومنان با تقوا و با بصیرت من حیث لایحتسب است و در این دنیا و در جهان آخرت وصف ناپذیر است و خداوند متعال پاداش مجاهدت و استقامت نیروهای حزب الله و انقلابی را به صورتی عطا کرد که کسی تصورش را نمی کرد.
وی با اشاره به رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و عاقبت اندیشی ایشان در خصوص تمامی حوادث و توطئه های دشمنان گفت: مقام معظم رهبری دست قدرتمند خدا را در همه حوادث جهان می بینند و مسائل را زودتر و جلوتر از همه سیاستمداران دنیا پیش بینی می کنند و اگرچه دشمن تلاش های بسیاری برای رسیدن به اهداف خود کرده ولی نتیجه همراهی آنان به نفع ما تمام شده است.
امام جمعه دماوند ادامه داد: شکست داعش در عراق و سوریه، شکست در رفراندوم جدایی کردستان، شکست در ایجاد تیرگی بین قطر و عربستان و توطئه فرار رئیس جمهور مخلوع یمن، توظئه های مستمری بودند که توسط آمریکا و عربستان طراحی شدند که نتیجه آن تثبیت موقعیت ایران در بین ملت یمن و تضعیف موقعیت آمریکا گردید.
حجت الاسلام فتاح دماوندی به دیگر حوادث پیش آمده در جهان اشاره کرد و گفت: کودتای نافرجام ترکیه که توسط آمریکا شکل گرفت موجب روابط بهتر این کشور با ایران شد.
وی تصریح کرد: انتخاب بیت المقدس برای سفارت آمریکا، بار دیگر فلسطین را به مسئله اول جهان اسلام تبدیل کرد و همه کشورهای اسلامی علیه آمریکا و اسرائیل متحد شدند و این سرافکندگی و روسیاهی برای عربستان و متحدانش در تاریخ ماندگار می شود.
وی در ادامه خطبه های خود به لایحه بودجه سال 97 رئیس جمهوری و تقدیم آن به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: متاسفانه بودجه های جاری دولت روبه افزایش و بودجه های عمرانی کشور کاهش یافته است که باید در این زمینه کار کارشناسی بهتری انجام گیرد.
وی خاطرنشان کرد: تصمیم دولت بالا بردن قیمت حامل های انرژی و افزایش مالیات است هر چند که در زمینه کاهش تورم به خوبی عمل نکرده ایم.
حجت الاسلام فتاح دماوندی ادامه داد: کمک های دولت به اقشار ضعیف همچون مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ، حذف ثروتمندان از لیست یارانه بگیران ،کاهش مالیات اقشار ضعیف و کم درآمد و کسبه کوچک باید در ابتدای اجرای طرح یارانه ها اجرایی می شد.
وی گفت: گرچه هنوز فرصت برای خدمت به مردم به ویژه اقشار کم درآمد وجود دارد ولی بدانید فرصت ها مانند ابر می گذرد و باید قدر بدانیم.
خبرنگار: الهام حیدری ** انتشار: روح اله صائب
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.