«استاندار تهران امروز - چهارشنبه - در ادامه سفرهای شهرستان خود، به شهرستان قرچک سفر کرد، ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با خانواده شهدای شهرستان، شرکت در جلسات کاری و نشست با مدیران اجرایی و دیدار با مردم و نخبگان از جمله برنامه های سفر یک روزه استاندار تهران به شهرستان قرچک است».
به گزارش ایرنا، جلسه دیدار مردمی استاندار تهران با شهروندان در مسجد جامع قرچک برگزار و بیش از 100 نفر از مردم این شهرستان، مسایل و مشکلات خود را با نماینده عالی دولت در استان مطرح کردند.
این دیدار با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تهران و مسئولان شهرستان قرچک برگزار و استاندار تهران همزمان دستور لازم برای پیگیری، حل و تامین خواسته ها، مشکلات و مطالبات شهروندان را به مدیران استان دادند.
محمدحسین مقیمی استاندار تهران در خصوص خواسته برخی از حاضرین برای رسیدگی به مشکل تعاونی مسکن فرهنگیان قرچک گفت: برای تعیین تکلیف زمین این پرونده از طریق دستگاه قضایی، حکمی صادر و در حال پیگیری است.
وی تصریح کرد: فرهنگیان شهرستان قرچک یقین داشته باشند، مسایل و مشکلات آنها در خصوص پرونده تعاونی مسکن، حتما پیگیری می شود.
مقیمی همچنین به مسایل عمرانی برای رشد و توسعه شهرستان قرچک اشاره و اظهار کرد: تصمیمات خوبی در امروز کمیته برنامه ریزی و توسعه استان تهران گرفته و تاکید شد این مصوبات در کوتاهترین زمان ممکن عملیاتی و اجرا شود.
براساس این گزارش، با دستور استاندار تهران، کمیته ای برای پیگیری و رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردم شهرستان قرچک تشکیل شد.
شهرستان قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7254**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.