به گزارش ایرنا، محمدسالاری روز سه شنبه در بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران با بیان تذکری افزود: صدا و سیما به ویژه در بخش های خبری شبکه 5 سیما، اخبار شورای شهر را به صورت گزینشی و با جهت گیری خاص پوشش داده و اعلام می کند.
وی با پخش کلیپی از عملکرد صدا و سیما در پوشش اخبار شورای شهر تهران اظهار کرد: متاسفانه به نظر می رسد اخبار شورا با هدف تخریب اعضا به صورت گزینشی در صدا و سیما پخش می شود.
سالاری در ادامه با انتقاد از نحوه برگزاری برخی جلسات شورا، گفت: تعطیلی جلسه شورا در جریان بررسی پرونده املاک و یا باغ های شهر موجب می شود تا برخی رسانه ها موضوع را به گونه ای دیگر پوشش داده و اطلاع رسانی کنند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در جلسه قبلی شورا، موضوع یک ملک 91 هزارمترمربعی متعلق به خودروسازی زامیاد در شورا مطرح شد که در بیش از 50درصد این ملک ساخت و ساز شده است.
وی تصریح کرد: در سند این ملک، باغ بودن آن قید نشده و حدنصاب داشتن درخت( یک درخت به ازای 16 مترمربع زمین) برای باغ بودن را نیز ندارد.
ابراهیم امینی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران که ریاست جلسه امروز را برعهده داشت نیز در پاسخ به تذکر این عضو شورا گفت: در دوره گذشته شورا، تصمیم گیری در رابطه با پرونده باغ های شهر در جلسات غیرعلنی تصمیم گیری می شد.
وی افزود: در دوره پنجم شورای شهر و در راستای اجرای رویکرد شفافیت شورا در کارها، موضوع باغ ها در جلسات علنی شورا و مورد بررسی قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: برهمین اساس انتظار داریم رسانه ها به ویژه صدا و سیما اخبار شورا را شفاف و براساس واقعیت ها، اطلاع رسانی کنند.
بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، امروز با حضور 17 عضو و به ریاست ابراهیم امینی نایب رییس شورا برگزار شد.
پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران 21 عضو دارد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/9343/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.