به گزارش خبرنگار ایرنا؛ علی اشرف منصوری عصر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که به ریاست محمد حسین مقیمی استاندار تهران برگزار شد اظهار کرد: طرح خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان تهران انجام شده و تاکنون دولت در این طرح معادل 232 میلیارد تومان به گندم کاران استان تهران پول پرداخت کرده است.
وی در ادامه به گزارش قیمت کالاهای اساسی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر قیمت برنج خارجی نسبت به آبان ماه 5 درصد رشد قیمت داشته اما قیمت برنج ایرانی در مقایسه به ماه قبل تغییری نداشته است.
منصوری ادامه داد: قیمت روغن نباتی و قند بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته باقیمانده اما شکر بسته بندی افزایش 6 درصدی قیمت دارد.
وی ادامه داد: قیمت خرید شیر خام 1350 تومان است و در حال حاضر افزایش قیمتی در فروش شیر و عرضه مرغ نداریم.
موضوع عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در میادین میوه و تره بار آخرین دستور جلسه امروز ستاد تنظیم بازار استان تهران بود که محمد حسین مقیمی استاندار تهران با بیان اینکه منافع مردم و نقش شهرداری در این طرح باید مدنظر باشد گفت: از تجریه مدیریت شهری در اجرای این طرح به منظور عرضه مستقیم محصولات در غرفه های میدان میوه و تره بار باید بهره مند شد تا کشاورزان نیز بتوانند محصولات خود را مستقیم عرضه کنند.
جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران عصر امروز (دوشنبه) در محل استانداری تهران برگزار شد.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.