به گزارش ایرنا ، در اجرای این طرح که روز سه شنبه و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و مسئولان شهرستان پاکدشت برگزار شد ، مسئولان با حضور در منزل شهدا و ایثارگران از ایثار و از خودگذشتگی شهدا و خانواده معظم آنان تجلیل کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در مراسم اختتامیه طرح سپاس و یادواره شهدای دانش آموز که در کانون شهدای پاکدشت برگزار شد اظهار کرد: نهمین طرح سپاس از خانواده معظم شهدای استان تهران با حضور 35 گروه در شهرستان پاکدشت برگزار شد و طی آن از 450 خانواده شهید این شهرستان بازدید به عمل آمد.
نادر نصیری افزود: اجرای این طرح به منظور تکریم خانواده معظم شهدا و رفع مشکلات آن ها در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تأکیدات ریاست جمهوری انجام می شود چرا که رهبر معظم انقلاب این امر را تکلیفی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام فرموده اند.
وی اظهار کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران حق ویژه ای بر گردن مردم و مسئولان دارند و همه افراد وظیفه دارند تا ضمن پاسداشت ایثار آنان، از نزدیک با خانواده این عزیزان دیدار داشته و با مسائل و مشکلات آنان آشنا شوند.
وی بیان کرد: حضور در منزل شهیدان باید به عنوان وظیفه ذاتی مسئولان در طول سال اجرا شود تا مسئولان از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شده و ضمن رفع آنها، از حضور معنوی خانواده معظم شهدا در خدمت رسانی بیشتر به مردم بهره ببرند.
نصیری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانش آموز هشت سال دفاع مقدس گفت: شهرستان پاکدشت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ، 57 شهید دانش آموز تقدیم اسلام کرده است ، شهیدانی که سنگر تعلیم و تربیت را به سنگر نبر حق علیه باطل گره زده و با خون خود ، ارزش های اسلامی را حفظ کردند.
وی بیان گرد: امروز همه افراد وظیفه دارند تا ارزش هایی که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده را به نسل جوان و آینده ساز کشور منتقل کنند تا به واسطه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت، جامعه از گزند توطئه های دشمنان قسم خورده نظام مصون بماند.
شهرستان پاکدشت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس 318 شهید تقدیم اسلام کرده است.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.