حسن داروزنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آخرین شناسایی کارشناسان این اداره و طبق آخرین دستورالعمل به مدیران باشگاههای بدون مجوز فرصت داده شد تا در اسرع وقت اقدام به تشکیل پرونده فعالیت قانونی خود کنند.
به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان بهارستان تا کنون 37 مجموعه ورزشی اقدامات اولیه برای دریافت مجوز را انجام داده اند و در صورتی که دربازه زمانی مشخص شده، مجوز قانونی را دریافت نکنند، پلمب می شوند.
وی با بیان اینکه سرانه ورزشی بهارستان 10صدم سانتی متر مربع است افزود: در حال حاضر تنها 2 استخر ورزشی و 9 مجموعه چند منظوره ورزشی توسط این اداره در این شهرستان اداره می شود.
وی گفت: در این شهرستان 143 مجموعه ورزشی متعلق به سایرنهادها و خصوصی فعال است که از این تعداد 12 مجموعه به ورزش زنان اختصاص دارد.
داورزنی همچنین به ساخت و تکمیل سه پروژه ورزشی نیمه تمام در شهرستان بهارستان تا پایان امسال اشاره کرد و افزود: 2 پروژه ورزشی برای زنان و نیز یک مجموعه ورزشی5 هزار نفر با چمن مصنوعی که با پیشرفت 70درصد از طریق اعتبارات استانی و ملی تکمیل می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان با تاکید بر اینکه این شهرستان از کمبود سرانه فضای ورزشی رنج می برد، خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر شورای توسعه استان با ریاست استاندار تهران، در چشم انداز برنامه ششم توسعه 20سالن سرپوشیده، 2 استخر ، یک سالن مسابقه 3هزار و 200نفری و 10 مجموعه روباز در شهرستان برای تاسیس پیش بینی شده است .
وی گفت: با احداث این مجموعه ها سرانه ورزشی بهارستان در مدت 6سال آینده به 46 صدم متر مربع برای هر شهروند خواهد رسید.
به گفته داورزنی در حال حاضر 10هزار ورزشکار زن و مرد به طور سازماندهی شده در ورزش های قهرمانی و همگانی فعالیت دارند.
شهرستان بهارستان جمعیتی حدود 550 هزار نفر دارد و در جنوب غرب استان تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.