احمد نامنی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از 246 مجموعه ورزشی 30 مجموعه دولتی است و امسال مجوز ساخت 28 مجموعه جدید دولتی و خصوصی در این شهرستان صادر شده است.
وی ادامه داد: مجوز 23 باشگاه ورزشی در شمیرانات نیز تمدید شد.
به گفته نامنی مجموعه ورزشی اداره ورزش و جوانان شمیرانات در قیطریه، دارآباد، چیذر و قائم است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات با بیان اینکه این شهرستان از استخر و فضای آبی ورزشی بی بهره است خاطر نشان کرد: احداث مجموعه آبی شهدای دارآباد با اعتبار 10میلیارد تومان، از سال 85 آغاز شده که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشان کرد: استاندارد سرانه فضای ورزشی در جهان برای هر شهروند یک متر مربع است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات به مسابقات آینده سازان جوانان استان تهران اشاره کرد و گفت: مسابقات آینده سازان جوانان دختر و پسر استان تهران در چهار منطقه استانی از ابتدای مرداد ماه امسال آغاز شده است.
وی با بیان اینکه شمیرانات در منطقه یک استان با ورزشکاران شمال شرق، شمال غرب، جنوب شرق، جنوب غرب و شهر ری هم گروه است افزود: در حال حاضر ورزشکاران مرد شمیرانات 16 نشان طلا، 25 نقره و 28 برنز و هم چنین در بخش تیمی نیز چهار مقام اول، چهار جایگاه دوم و یک مقام سوم را تا روزهای پایانی این رویداد ورزشی کسب کردند.
نامنی ادامه داد: در بخش زنان نیز ورزشکاران شمیرانات 14 مدال طلا، 15نقره و 19 برنز و در بخش تیمی نیز توانستند به ترتیب سه، 2 و چهار مقام اول تا سومی را کسب کنند.
شهرستان شمیرانات در شمال استان تهران با جمعیتی افزون بر 600هزار نفر قرار دارد.
خبرنگار: امین کمالی فر**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.