حمید رضا گرشاسبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم های قبل از حادثه نشان می دهد که خودرویی درنزدیکی باشگاه با 2 سرنشین متوقف شده که یک نفر از آنها با چهره ای پوشیده، گالن بنزینی را روی آسفالت پیاده رو (در پارکینگ باشگاه و خانه همسایه ) ریخته و با دور شدن از محل، آنجا را به آتش می کشد.
وی گفت: همزمان با این حادثه آتش سوزی نگهبان باشگاه متوجه گالن بنزین شعله ور در کنار خودرو پارک شده که با لگد آن را از مقابل خودرو دور می کند و از قسمت پنجه پا دچار سوختگی می شود.
به گفته سرپرست مجموعه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس، این حادثه آتش سوزی به هیچ عنوان به باشگاه مرتبط نیست.
گرشاسبی با بیان اینکه این حادثه آتش سوزی در حال رسیدگی است گفت: با تصاویر و فیلم های موجود ازآتش سوزی از طریق مراجع قانونی و نیروی انتظامی این مجرمان شناسایی خواهند شد.
*سرمربی تیم پرسپولیس ماندنی است
سرپرست باشگاه پرسپولیس از تمدید قرار داد با برانکو ایوانکوویچ سرمربی باشگاه خبرداد و گفت: در جلسه اخیر با سرمربی تیم به نتایج مطلوبی در خصوص همکاری با تیم پرسپولیس رسیدیم.
گرشاسبی ادامه داد: امیدواریم ظرف چهار روز آینده شاهد نتایج خوبی در خصوص ماندن و تمدید قرار داد با این سرمربی موفق باشیم.
به گفته وی در این نشست مقرر شد همکاری برانکو به مدت 2 فصل ادامه داشته باشد.
وی همچنین در خصوص جذب بازیکنان مد نظر برای تقویت پست ها در نیم فصل دوم لیگ برتر و حضور در مسابقات قهرمانانی باشگاههای آسیا گفت: این موضوع با نظر سرمربی تیم انجام خواهد شد تا حضور پر قدرتی در ادامه مسابقات داشته باشیم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.