به گزارش روز جمعه ایرنا از پلیس پایتخت، سردار حسین رحیمی با بیان اینکه در این طرح با قلیان سراهایی که تنباکوهای اعتیادآور عرضه می کنند برخورد می شود گفت: این نوع تنباکوها سلامت روانی و جسمی جامعه را به مخاطره می اندازند و موجب شیوع بیماری می شوند.
وی از اجرای طرح برخورد با صنوفی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند خبر داد و گفت: در این زمینه هماهنگی های بسیار خوبی میان پلیس، دادستان تهران و سایر مقامات قضایی صورت گرفته است.
سردار رحیمی اولویت کاری در کلانتری ها را انضباط و آموزش، اطلاعات محوری و اشراف به جرائم حوزه استحفاظی و عملیات محوری و کشف جرائم عنوان و بر اثربخشی واحدهای گشتی کلانتری ها در محلات به جهت ارعاب مجرمان و آرامش شهروندان تاکید کرد.
رئیس پلیس پایتخت ضمن تقدیر از تلاش های پلیس آگاهی افزود: شهروندان به پلیس آگاهی باور دارند و این پلیس در پایتخت قادر است پیچیده ترین جرائم را کشف کند.
وی همچنین ضمن تشکر از تلاش های پلیس راهور در مدیریت ترافیکی شهر تهران و نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر در کشفیات اخیر تاکید کرد: قطعا این ماموریت ها موجب رضایتمندی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و شهروندان می شود.
سردار رحیمی با اشاره به زلزله تاسف بار استان کرمانشاه نیز، این مصیبت را تسلیت گفت و از تلاش های عقیدتی سیاسی پلیس تهران در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی کارکنان تقدیر کرد.
رئیس پلیس پایتخت از تلاش های پلیس پیشگیری و کلانتری ها در اجرای مستمر طرح های رعد نیز تشکر کرد و بیان داشت: اجرای این طرح ها موجب افتخار و عزت پلیس تهران می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تنظیم کننده: معصومه جوان معبودی - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7245/9343//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.